مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-08سياسي

8 مددجو از زندان دشتستان آزاد شدند


رییس کل دادگستری بوشهر از زندان دشتستان، دستور آزادی 8 نفر از مددجویانی که واجد شرایط بودند را صادر کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از تمام ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده خواهیم نمود و در همین راستا نیز قضات محاکم قضایی به طور مستمر از زندان بازدید ودر خواست های زندانیان را بررسی نمایند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر درباره لزوم توجه به اعمال مجازات های جایگزین حبس تاکید کرد و گفت: استفاده حداکثری از تسهیلات قضایی از جمله آزادی مشروط، رأی باز، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو در رابطه با زندانیان موجب کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان ها می شود.

جمادی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و خدمات انجام شده توسط سرپرست اداره زندان های استان بوشهر و کارکنان زندان بر سالم سازی محیط زندان، تقویت رویکردهای تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان را مورد اشاره قرار داد.

رییس کل دادگستری بوشهر امروز ظهر با همراهی معاونین قضایی، رییس دادگستری و دادستان شهرستان دشتستان و روسای دادگاه های عمومی بخش آبپخش و سعد آباد و تعدادی قضات و سرپرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مددجو از زندان دشتستان آزاد شدند

8 مددجو از زندان دشتستان آزاد شدند