مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-08سياسي

اعلام آمادگی برای مذاکره و همکاری با شرکت های فعال درجهت بهبود ساماندهی زباله ها


سفیر ایران در کرواسی با اشاره به اینکه زباله در کشورهای پیشرفته دنیا نه تنها معضل نیست بلکه یک سرمایه محسوب می شود،گفت: توجه به فعالیت شرکت های معتبر و توانمند تولید دستگاه ها و سایت های زباله سوز اعم از زباله های شهری و بهداشتی با استانداردهای معتبر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پرویز اسماعیلی ظهر امروز در ارتباط تصویری با استاندار گیلان با بیان اینکه دولت دولت از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات در کشور دریغ نمی کند، اظهار کرد: شرکت های بسیار خوبی در خارج از کشور در راستای حل مشکلات وجود دارد که باید از تجربیات آنان نهایت بهره  را برد.

وی با اشاره به اینکه با حضور دولت سیزدهم شاهد اخبار خوب در حوزه آغاز مدیریت پسماند در استان سرسبز گیلان و با اهتمام ویژه استاندار هستیم، گفت: تشابه فراوان اقلیم و طبیعت کشور کرواسی با استان گیلان زمینه های همراهی و تبادل نظر که منجر به اقدامات اثربخش در مدیریت پسماند باشد را هموار می سازد.

سفیر ایران در کرواسی با اشاره به اینکه زباله در کشورهای پیشرفته دنیا نه تنها معضل نیست بلکه یک سرمایه محسوب می شود، تصریح کرد: با توجه به فعالیت شرکت های معتبر و توانمند تولید دستگاه ها و سایت های زباله سوز اعم از زباله های شهری و بهداشتی با استانداردهای معتبر اروپایی در کرواسی و دیدار و گفت و گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای مذاکره و همکاری با شرکت های فعال درجهت بهبود ساماندهی زباله ها

اعلام آمادگی برای مذاکره و همکاری با شرکت های فعال درجهت بهبود ساماندهی زباله ها