مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:132022-06-08سياسي

اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار


شهردار منطقه13 تهران از اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار اظهارداشت: نخستین جلسه شورای هماهنگی این طرح با حضور دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور و جمعی از روسا و نمایندگان سازمان ها و ادارات برگزار شد.

   وی افزود:  اقدامات شهرداری منطقه13 در محلات کم برخوردار در دو بخش حمایتی و توانمندسازی پیگیری و دنبال می شود که کماکان و به قوت خود ادامه دارد .

  شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به اقدامات منطقه در بخش حمایتی افزود: شناسایی خانواده های محروم و کم برخوردار و ثبت در سامانه سمات و ارائه خدمات به صورت دوره ای و مناسبتی، ارائه خدمات به افراد نیازمند توجه و آسیب دیده، توزیع سبد کالا، بسته های معیشتی و نان صلواتی در مناسبت های مختلف،  شناسایی و بهسازی فضاهای بی دفاع شهری و ایجاد پاتوق محله ، توزیع غذای گرم و سرد و.

گوشه ای از خدمات منطقه در یک سال اخیر است .

  شهردار منطقه 13 تهران معرفی مددجویان متقاضی اشتغال به صاحبان کسب و کار های مستقر در سرای محلات ، برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی و مهارت آموزی فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی،  کمک به رونق و شکل گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار

اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار