مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-08سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضا با خاطیان رودخانه های رشت


رییس کل دادگستری گیلان بر برخورد قاطع دستگاه قضا با دستگاه های بی تفاوت در مسئله آلاینده رودخانه های رشت تأکید کرد و گفت: اگر ترک فعلی را با هر میزانی از سوی دستگاه ها را شاهد باشم هیچ گاه از آن ها حمایت نخواهم کرد و با تمام توان در برابر تضییع کنندگان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری گیلان پیش از ظهر امروز در نشست با اشاره به وضعیت اسفبار رودخانه های رشت، اظهار کرد: مردم و شهروندان حاشیه رشت به گونه ای از وضعیت رودخانه های شهر نگران و گله مند بودند که با حضور در حاشیه رودخانه ها و آشفتگی شهروندان حاشیه رودخانه بسیار متأثر و متأسف شدم.

وی با اشاره به فشار های معیشتی، روحی و بهداشتی مردم و تشدید آن ها با معضلات زیست محیطی، افزود: همان گونه که امروز تعداد زیادی از مردم حاشیه رودخانه جلوی ما را گرفتند، مطمئناً در صورت عدم توجه به دغدغه آن ها در قیامت تعدادی بیشتری از مردم جلوی ما را خواهند گرفت و اجازه فرار به ما را نخواهند داد.

به گفته رییس کل دادگستری گیلان اگر امروز مردم حاشیه رودخانه در گوش ما هم می زدند حق داشتند و من حتماً سکوت می کردم در حالیکه این مردم نجیب هم از حضور ما تقدیر کرده و هم بر روی ما  به پاش حضور در میدان گل پاشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با خاطیان رودخانه های رشت

برخورد قاطع دستگاه قضا با خاطیان رودخانه های رشت