مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-08اقتصادي

90درصد مطالبات ناشران سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرداخت شد


سخنگوی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پرداخت 90 درصدی مطالبات ناشران بخش مجازی نمایشگاه امسال پس از گذشت 10 روز کاری خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، علی رمضانی قائم مقام سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با بیان اینکه 90 درصد مطالبات ناشران شرکت کننده در بخش مجازی نمایشگاه امسال براساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شده، به شماره حساب اعلامی ناشران در زمان ثبت نام، واریز شده است، گفت: مابقی تسویه حساب با ناشران حاضر در این نمایشگاه نیز پس از رسیدن آخرین مرسولات خریداری شده در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دست مخاطبان، پرداخت می شود.

رمضانی با بیان اینکه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در راستای تحقق هرچه بیشتر عدالت فرهنگی و دسترسی عموم از سراسر کشور به تازه های نشر، بخش مجازی همزمان با بخش حضوری نمایشگاه برگزار شد، گفت: همچنین در این دوره، یارانه اعتباری خرید کتاب با هدف شفاف سازی و توزیع عادلانه به بخش مجازی نمایشگاه تخصیص پیدا کرد و خریداران بسته های خریداری شده را با پست رایگان دریافت کردند.

قائم مقام سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه در این دوره از نمایشگاه بیشترین نسخه کتاب در حوزه کودک و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90درصد مطالبات ناشران سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرداخت شد

90درصد مطالبات ناشران سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرداخت شد