مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-08سياسي

حادثه متروپل نماد بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است


حادثه غم انگیز متروپل به عنوان نماد ناکارآمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شهردار کلانشهر اراک به اتفاق رییس شورای اسلامی، رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی و معاون سپاه روح اله نشستی را با اعضای شورای اسلامی شهر آبادان برگزار کردند.

در این بازدید کریمی بیان داشت: حادثه غم انگیز متروپل اگرچه به عنوان نماد ناکارآمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب شناخته می شود اما امروز به یک فریاد مردمی تبدیل شده است که مطالبه حقوق مستضعفان، نفی تبانی و زدوبند، و مجازات خاطیان و مجرمان از جمله ی آنهاست.

            وی افزود: در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده گرفته و برخلاف ارزشهای دینی و ملی بدان پایبند نبود.

شهردار کلانشهر اراک بیان کرد داشت: مردم شریف ایران این شرایط غم آلود را به فرصتی تبدیل خواهند کرد که در آن زندگی و جان انسانها گرامی داشته شده و با رفع اشتباهات و پیشگیری از فجایع و مصائب به استحکام و اتقان امور خواهد انجامید و تاوان عدم رعایت شایسته سالاری و قانون شکنی را با خون و جان مردم نخواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل نماد بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است

حادثه متروپل نماد بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است