مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-08اقتصادي

سهم دستگاهها در ایجاد اشتغال مشخص می شود


دستگاه های اجرایی باید آمار اشتغال ایجاد شده در حوزه خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت نام کنند و بر اساس آمار و اطلاعات این سامانه سهم هر یک از دستگاه ها برای ایجاد اشتغال مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تهران عصر روز سه شنبه 17 خردادماه 1401 با حضور قاسم محمد طهرانی معاون استاندار و فرماندار تهران، حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، قدرت الله محمدی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و مدیران ارشد دستگاه های استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 15 تهران برگزار شد.

قاسم محمد طهرانی معاون استاندار و فرماندار تهران در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تهران ضمن تبریک هفته کرامت، نسبت به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار سخنانی بیان داشت و تاکید کرد با عنایت به نام گذاری سال 1401 از سوی مقام معضم رهبری به عنوان سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین، مهمترین هدف کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تهران تحقق اشتغال پایدار است.

وی گفت: رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان از مهمترین سیاست های دولت سیزدهم در راستای ایجاد اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دستگاهها در ایجاد اشتغال مشخص می شود

سهم دستگاهها در ایجاد اشتغال مشخص می شود