مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-08سياسي

سردار تنگسیری: توسل به اهل بیت سبب ارتقای روحیه رزمندگان است


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر خلیج فارس را مطلوب دانست وگفت: توسل به اهل بیت سبب ارتقای روحیه رزمندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار علی رضا تنگسیری در سفر به جزایر نازعات برای بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم دریادلان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر مطلوب ارزیابی می شود و یقین داریم یکی از عوامل موثر و پیش برنده در حفظ این آمادگی پس از عنایت خداوند وجود معنویت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حضور پرچم متبرک امام رضا(ع) در جزایر خلیج همیشه فارس یادآور خاطرات دفاع مقدس و تقویت کننده روحیه جهادی و معنویت در رزمندگان می باشد.

تنگسیری خاطرنشان کرد: برخورداری از ولایت در کشور توام با عطوفت خاص امام رضا(ع) دو نعمت بزرگی است که بواسطه آن باید شکرگزار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دریادار پاسدار علی رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در جمع خادمین حرم مطهر رضوی در جوار آب های خلیج فارس پرچم مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) را زیارت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: توسل به اهل بیت سبب ارتقای روحیه رزمندگان است

سردار تنگسیری: توسل به اهل بیت سبب ارتقای روحیه رزمندگان است