مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 22:222022-06-07سياسي

اولین حکم جایگزین حبس خرید کتاب برای کتابخانه های عمومی خوی صادر شد


رییس دادگستری شهرستان خوی از صدور اولین حکم جایگزین حبس و خرید کتاب به ارزش 36 میلیون ریال برای کتابخانه های عمومی خوی خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی،حجت الاسلام امامی، رییس دادگستری شهرستان خوی از صدور اولین حکم جایگزین حبس خرید کتاب به ارزش 36 میلیون ریال برای کتابخانه های عمومی خوی خبر داد و  در خصوص استفاده از مجازات های جایگزین حبس اظهارداشت: زندان اثرات مادی و روانی جبران ناپذیری بر مجرم و خانواده او می گذارد که با مجازات جایگزین حبس می توان آن را کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی اثر بازخوردی بیشتری نسبت به حبس دارد، افزود: با برنامه ریزی و ایجاد اقدامات لازم می توان بسترهای فرهنگی را فراهم کرد تا با هدایت محکومین به سمت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه شاهد کاهش بزهکاری و وقوع جرم در جامعه باشیم.

امامی در ادامه گفت: هدف از فعالیت های فرهنگی از جمله تهیه کتاب، افزایش آگاهی و تقویت روح ایمان و اراده و حل مسائل اجتماعی است؛ چراکه یکی از علل ارتکاب جرم عدم آگاهی و ضعف های فرهنگی حاکم بر جامعه هدف است.

هادی درستی، رییس اداره کتابخانه های شهرستان خوی با اشاره به اینکه صدور مجازات های جایگزین حبس در بسیاری از موارد در کاهش یا تکرار نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حکم جایگزین حبس خرید کتاب برای کتابخانه های عمومی خوی صادر شد

اولین حکم جایگزین حبس خرید کتاب برای کتابخانه های عمومی خوی صادر شد