مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-07حوادث

سقوط تابلو مسیرنما و درخت + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی گفت:در ساعت 17:40 در مسیر آزادراه شهید فهمیده به شرق قبل از پل رحمانی (منطقه 27) با توجه به وزش باد شدید، - در مسیر آزادراه شهید فهمیده به شرق قبل از پل رحمانی (منطقه 27) با توجه به وزش باد شدید، یک تابلوی مسیر نما حرکت بر روی خودرو های عبوری سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی گفت:در ساعت 17:40 در مسیر آزادراه شهید فهمیده به شرق قبل از پل رحمانی (منطقه 27) با توجه به وزش باد شدید، یک تابلوی مسیر نما حرکت بر روی خودرو های عبوری سقوط نموده که در این حادثه 2 نفر مجروح گردیده اند، که مصدومین بلافاصله به بیمارستان منتقل گردیدند.

وی افزود: همچنین در ساعت 17:30 در خیابان ستارخان نبش خیابان شهدا (منطقه 2) بعلت شکسته شدن یک اصله درخت و افتادن بر سطح سواره رو بعلت حضور عوامل آتش نشانی شاهد بار سنگین ترافیک در این محدوده می باشیم.

سرهنگ همه خانی افزود: تیم های پلیس داهور تهران بزرگ در محل ها و معابر حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک می باشند.

وی از همشهریان و رانندگان تهرانی خواست، به تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در سطح معابر و تقاطع ها توجه داشته و از تردد های غیر ضرور جدا خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط تابلو مسیرنما و درخت + تصاویر

سقوط تابلو مسیرنما و درخت + تصاویر