مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-07سياسي

گزارش اولین جلسه دادگاه واژگونی اتوبوس خبرنگاران


سلطان محمدی همسر مرحوم مهشاد کریمی نیز بر اجرای عدالت و محکوم شدن مدیران مقصر تاکید داشت و درخواست کرد برای جلوگیری از اهمال کاری های مشابه در آینده مسئولان خاطی سفر بازخواست شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وکیل خبرنگاران بازمانده سانحه اتوبوس ارومیه به تشریح جزییات جلسه نخست دادگاه بررسی مقصران واژگونی این اتوبوس پرداخت و گفت: اولیای دم و خبرنگاران خواستار محکوم شدن مدیران مقصر شدند.

محمد داسمه وکیل خبرنگاران بازمانده در سانحه اتوبوس ارومیه با اعلام این خبر که جلسه نخست دادگاه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در محاکم ارومیه برگزار شد.

با تاکید بر اهمیت این پرونده از جنبه عمومی ابراز داشت: به همین دلیل رییس کل دادگستری این استان رسیدگی به این پرونده را به رییس مجتمع شهید بهشتی واگذار کرده است.

داسمه با اشاره به اینکه در این جلسه 3 ساعته پدر مرحوم مهشاد کریمی اعلام کرد که مطالبه ما گرفتن دیه از خاطیان این حادثه نبوده و به دنبال تحقق عدالت و محکومیت مدیرانی هستیم که در تامین ایمنی این سفر کوتاهی کردند، ادامه داد: سلطان محمدی همسر مرحوم مهشاد کریمی نیز بر اجرای عدالت و محکوم شدن مدیران مقصر تاکید داشت و درخواست کرد برای جلوگیری از اهمال کاری های مشابه در آینده مسئولان خاطی سفر بازخواست شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اولین جلسه دادگاه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

گزارش اولین جلسه دادگاه واژگونی اتوبوس خبرنگاران