مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-07فرهنگي

قصه ترور یک عشق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اکران های مردمی فیلم سینمایی هناس از سه شنبه 17 خرداد از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اکران های مردمی فیلم سینمایی هناس از سه شنبه 17 خرداد از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.

ir آغاز شد.

علاقه مندان می توانند جهت اکران فیلم هناس در شهر های فاقد سینما ثبت نام کنند و با حداقل امکانات آن را در مکان هایی مانند مسجد، مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه، فرهنگسرا به نمایش بگذارند.

فیلم سینمایی هناس که روایت گر آخرین روز های زندگی دانشمند شهید ایرانی، داریوش رضایی نژاد از زاویه دید شهره پیرانی، همسر وی است، از چهارشنبه، 18 خرداد اکران خود را در سینما های سراسر کشور آغاز می کند.

کارگردانی این فیلم را حسین دارابی و محمدرضا شفاه تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است، همچنین مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد دو بازیگر اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) با هنرمندی سیاوش طهمورث سایر بازیگران هناس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه ترور یک عشق

قصه ترور یک عشق