مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-07سياسي

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در آیین کلنگ زنی بزرگترین پروژه آب رسانی استان کرمان در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: رمز موفقیت در محرومیت زدایی این است که یک قرارگاه تشکیل داده تا کارهای بزرگی انجام و از هدر رفت منابع انسانی و مالی و موازی کاری جلوگیری شود.

وی گفت: در استان کرمان کار قرارگاهی بهتر جواب داده است، ما نباید در فرآیند اداری معطل بمانیم، کار باید جهادی باشد و در وهله اول مشارکت مردم مهم است، اگر مشارکت مردمی را به کار نگیریم 30 درصد هزینه ها بالا می رود و اگر مشارکت مردمی را به کار بگیریم 30 درصد خدمات بالا می رود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: خط انتقال آب بالای 200 کیلومتر پیمانکار می خواهد اما انتقال آب به روستاها را مردمی کرده تا سرعت کار بالا برود، وقتی مشارکت مردمی باشد مردم در ساخت و سازها کمک کرده و در حفظ زیرساخت های منابع آب هم مشارکت می کنند.

معروفی افزود: منابع مالی از مردم نمی خواهیم، توان کار و تلاش از مردم می خواهیم که به جای سه سال این پروژه به مدت دو سال پایان بپذیرد که لازم است منابع محلی و مس را پای کار بیاورید تا پروژه یک سال زودتر انجام شود و پیشرفت پروژه سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»