مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-07اقتصادي

پارک 6 هکتاری محله میراشرف اردبیل کلنگ زنی شد


پارک میراشرف در مساحتی بالغ بر 6 هکتار و اعتبار 7 میلیارد تومان احداث و در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری، پیش ازظهر امروز در آیین کلنگ زنی پارک میراشرف اظهار کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر 6 هکتار و اعتبار 7 میلیارد تومان احداث و در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه ریزی برای ایجاد 14 مکان ورزشی از جمله زمین فوتبال و والیبال و سایر رشته های ورزشی، ایجاد پارکینگ با ظرفیت 212 خودرو، چمن کاری به مساحت 3 هکتار و احداث مسیر پیاده روی به طول 2 کیلومتر از اهداف پیش رو در احداث این پارک بزرگ است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در شهر اردبیل، کلنگ زنی پارک خانواده با مساحت 5 هکتار در شورابیل، بهره برداری از پارک کوثر به مساحت 10 هکتار در شهرک کوثر تا شهریورماه و برنامه ریزی برای احداث یک پارک در شهرک اندیشه و پیله سحران در حال اجرا است تا نشاط و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

صفری در رابطه با پروژه های عمرانی شهر اردبیل تصریح کرد: افتتاح پل سردار شهید سلیمانی، بهره برداری از دوربرگردان میدان ورزش و اتمام پازل خیابان معلم از جمله اهداف محقق شده شهرداری اردبیل در روزهای اخیر است و تلاش می کنیم تا پایان سال نیز پروژه های نیایش و قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 6 هکتاری محله میراشرف اردبیل کلنگ زنی شد

پارک 6 هکتاری محله میراشرف اردبیل کلنگ زنی شد