مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-07سياسي

بررسی وضعیت آب هشتبندی/ وضعیت آب 1580خانواده چراغ آبادی بهبود می یابد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به همراه نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میناب روند آبرسانی در بخش توکهور هشتبندی بررسی و پیش بینی های لازم برای بهبود وضعیت آب این بخش صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان امروز در این بازدید با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل گرما و شرایط آب و هوایی استان، مصرف آب در هفته های گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است، افزود: فرسودگی شبکه ها، کاهش منابع زیر زمینی، اتفاقات بروی شبکه توزیع، خطوط انتقال، چاه ها و ایستگاه ها در کنار افزایش مصرف باعث شد تا در مقطعی شاهد کمبود آب در شهر هشتبندی و برخی روستاهای آن باشیم.

وی با اشاره به مشکلات این بخش و اقدامات آبفا در راستای حل مشکلات تصریح کرد، متاسفانه یکی از چاه های تامین آب هشتبندی به دلیل کمبود آب و دیگری به دلیل ریزش از مدار خارج شد که عملیات وارد مدار کردن یکی از چاه ها پس از ریزش بخشی از جداره آغاز شد که خوشبختانه نتیجه بخش بود و طی 24 ساعت آینده پس از انجام کیفیت سنجی وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

به گفته مدیرعامل آبفا، در این روستا چاه شماره دو لایروبی و پمپ جدید نصب شده است که با وارد مدار شدن این چاه، وضعیت آب هشتبندی بهبود خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت آب هشتبندی/ وضعیت آب 1580خانواده چراغ آبادی بهبود می یابد

بررسی وضعیت آب هشتبندی/ وضعیت آب 1580خانواده چراغ آبادی بهبود می یابد