مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-07اقتصادي

47 درصد اردبیلی ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 47 درصد از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده صبح امروز در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی استان اردبیل بیش از 600 هزار نفر است که 47 درصد از جمعیت استان  را شامل می شود.

وی با اشاره به افزایش 57 درصدی حداقل دستمزد نیروی کار افزود: کاهش تعداد شکایت ثبت شده در حوزه کارگری و کارفرمایی و تعداد افراد بهرمند از مقرری بیمه بیکاری نشان می دهد افزایش حداقل دستمزد نه تنها باعث تعدیل نیروی کار نشده بلکه با تدابیر اتخاذ شده این رقم نسبت به سال های گذشته کاهش نیز یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد:  11 دستگاه زیرمجموعه این وزارت در استان در حالت خدمت رسانی هستند؛ ارائه خدمات قبل از تولد توسط مراکز مشاوره ژنتیک بهزیستی و بعد از فوت در قالب پرداخت مستمری به خانواده های بازمانده توسط افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی از جمله این خدمات است.

رحیم زاده با بیان اینکه دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل به عنوان یک مجموعه واحد، خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد اردبیلی ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

47 درصد اردبیلی ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند