مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-07اقتصادي

قرعه کشی خوردو / وزارت صمت: به ذخیره ها هم خودرو داده می شود


تغییر رویه تخصیص خودرو، اعمال نظارت های شدید و شفاف سازی نیز فشار مضاعفی را بر سیستم جدید تخصیص خودرو وارد کرده بود که پیش از این، کنترل ها و نظارت به این حد نبوده است.

- تغییر رویه تخصیص خودرو، اعمال نظارت های شدید و شفاف سازی نیز فشار مضاعفی را بر سیستم جدید تخصیص خودرو وارد کرده بود که پیش از این، کنترل ها و نظارت به این حد نبوده است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره ابهامات پیش آمده در اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه گفت: برای جلوگیری از قرعه کشی های دوباره در یک فرآیند تخصیص، حدود 12هزار نفر به عنوان منتخبان ذخیره مشخص شدند؛ اما این موضوع به صورت شفاف در سامانه یاد شده، مشخص نشد و ابهاماتی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، صدیف بیک زاده در ادامه توضیح داد: برای رفع دغدغه های ایجاد شده برای کسانی که به عنوان منتخب ذخیره مشخص شده اند، هماهنگی های لازم انجام شده است تا در قالب سازو کار مشخصی، فرآیند تحویل خودرو با طرح هایی مانند فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش که توسط خودروسازان اعلام شده است و منتخبان نیز برای آن ها ثبت نام کرده اند، پیگیری شود و برای آنان از سوی وزارت صمت تخصیص خودرو در قالب این طرح ها، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی خوردو / وزارت صمت: به ذخیره ها هم خودرو داده می شود

قرعه کشی خوردو / وزارت صمت: به ذخیره ها هم خودرو داده می شود