مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-07اقتصادي

قرارداد 8 هکتار از اراضی راکد صنعتی در سمنان فسخ شد


مدیر حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از هشت هکتار از اراضی راکد شهرک ها و نواحی صنعتی این استان تعیین تکلیف و فسخ قرارداد شد.

- سمانه زرگر، مدیر حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: 46 پرونده در دو جلسه هیأت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان رسیدگی شد.

وی بیان کرد: بیش از هشت هکتار زمین با تعیین تکلیف 11 فقره قرارداد راکد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان فسخ و در مراجع قضایی مطرح شد.

مدیر حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: 17 فقره قرارداد با مساحت بیش از پنج هکتار برای ادامه فرایند سرمایه گذاری، مهلت دوباره بهره برداری اعطا و هشت فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد.

زرگر با اشاره به یک فقره قرارداد انصرافی خاطرنشان کرد: در مورد 9 فقره قرارداد به مساحت بیش از دو هکتار تجدید جلسه شده است.

مدیر حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: بازپس گیری اراضی و فسخ قرارداد در خصوص متقاضیانی است که به تعهدات خود در قرارداد عمل نکردند.

شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان دارای 19 شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 8 هکتار از اراضی راکد صنعتی در سمنان فسخ شد

قرارداد 8 هکتار از اراضی راکد صنعتی در سمنان فسخ شد