مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-07پزشكي

آینده همه گیری کرونا چه خواهد شد؟


در مورد اینکه آیا لازم است نوبت دوم واکسن یادآور به سایر افراد و گروه های سنی هم تزریق شود یا خیر، لازم است شرایط اپیدمی در کشور و جهان توسط مراجع تصمیم گیر به طور مرتب رصد و پایش شود.

- رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح شرایط کنترل همه گیری کووید19 در ایران و جهان با تاکید بر اینکه کرونا به زودی پایان نخواهد یافت بر لزوم تقویت اقدامات کنترلی از جمله تزریق واکسن و بررسی تجربیات پیشین تاکید کرد و گفت: کووید 19 نشان داد که کشورها و سازمان های بین المللی باید بیش از پیش به تقویت زیر ساخت های بهداشتی و ارتقای بهداشت عمومی اهتمام ورزند.

باید از درس آموخته های پاندمی کووید19 برای مدیریت بهتر آینده این بیماری و آمادگی برای پاندمی های مشابه در آینده بهره برد.

دکتر احسان مصطفوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه حتی با گذشت بیش از دو سال از شروع پاندمی کووید19، هنوز سرنوشت این بیماری چندان برای ما روشن نیست، گفت: این بیماری، تاکنون باعث مرگ بیش از 6 میلیون نفر در سراسر جهان شده است و پیش بینی شده است آمار واقعی مرگ و میر حدود 3 برابر آمار رسمی اعلام شده باشد.

در این مدت، واکسن های بی خطر با اثربخشی بالا در برابر این ویروس تولید شده، روش های انتقال ویروس و بیماری زایی آن بهتر شناخته شده و درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده همه گیری کرونا چه خواهد شد؟

آینده همه گیری کرونا چه خواهد شد؟