مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-07اجتماعي

واژگونی کامیون در فضای سبز / یک لاین از بزرگراه مسدود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی همه خانی ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 10 صبح دیروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره واژگونی کامیون و مسدود شدن یک .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون ولوو در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان مقطع الغدیر بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون و ایجاد ترافیک مقطعی در ساعت 10 صبح دیروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی همه خانی ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 10 صبح دیروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره واژگونی کامیون و مسدود شدن یک لاین از این بزرگراه و ایجاد ترافیک مقطعی در محدوده غرب به شرق بزرگراه آزادگان مقطع الغدیر داخل لاین کندرو، بلافاصله تیم گشت پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب به همراه نیرو های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ همه خانی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی کامیون در فضای سبز / یک لاین از بزرگراه مسدود شد

واژگونی کامیون در فضای سبز / یک لاین از بزرگراه مسدود شد