مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 04:072022-06-07بين الملل

پارلمان عربی: جرم سیاسیون در نفرت پراکنی علیه مسلمانان سنگین تر است


پارلمان عربی ضمن محکوم کردن توهین مقاماتی از هند به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تاکید کرد، این اظهارات کاملا با اصل تسامح و گفت وگوی ادیان در تضاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان عربی اظهارات غیرمسئولانه در توهین به نمادها و مقدسات دین اسلام را را محکوم کرد و خواستار توقف آن و بازخواست عاملان این هتک حرمت برای اطمینان از تکرار نشدن آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، این نهاد در بیانیه ای بر رد کامل توهین به نمادها و مقدسات دینی تاکید کرد و گفت: این گونه اظهارات نشان دهنده جهل آشکار نسبت به پیام صلح و مدارای اسلام و نقش بزرگ آن در گسترش ارزش های مدارا و مقابله با نژادپرستی و افراط گرایی است.

در این بیانیه آمده است که  که پارلمان عربی به شدت اظهارات غیرمسئولانه بیان شده توسط سخنگوی حزب بهاراتیا جاناتا هند را محکوم و کاملاً رد کرده است.

پارلمان عربی گفت که این اظهارات کاملاً با اصل تسامح و گفت وگوی ادیان در تضاد است و منجر به تنش و نفرت پراکنی بین ادیان می شود.

این نهاد در بیانیه خود از این قضیه اظهار تعجب کرد که چنین اظهاراتی از سوی مقاماتی سیاسی صادر می شود که می بایست بیش تر به اشاعه ارزش های اعتدال، تسامح و گفت وگو بین ادیان و تمدن ها و مقابله با افکار افراطی فتنه انگیز اهمیت دهند و این گونه جرم آنها سنگین تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان عربی: جرم سیاسیون در نفرت پراکنی علیه مسلمانان سنگین تر است

پارلمان عربی: جرم سیاسیون در نفرت پراکنی علیه مسلمانان سنگین تر است