مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 21:122022-06-06سياسي

رییس کل دادگستری استان ایلام: با ساخت و سازهای غیر مجاز قاطعانه برخورد شود


با ساخت و سازهای غیر مجاز و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد قاطع و بازدارنده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز با حضور رییس کل دادگستری استان ایلام و دادستان مرکز استان ایلام به منظور جلوگیری از پدیده زمین خواری، تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی و نحوه برخورد قانونی با متخلفین؛ اولین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام با حضور کلیه مدیران ادارت و نهادهای مربوطه در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

عمران علیمحمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر لزوم برخورد قاطعانه و بازدارنده با ساخت و سازهای غیر مجاز و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.

وی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره و بر تسریع در اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه فرهنگ سازی را در پیشگیری از وقوع حریق بسیار موثر دانست و همکاری و همراهی تمامی سازمان های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان ایلام: با ساخت و سازهای غیر مجاز قاطعانه برخورد شود

رییس کل دادگستری استان ایلام: با ساخت و سازهای غیر مجاز قاطعانه برخورد شود