مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-06حوادث

جان باختن 2کارگر ساختمانی درپی وزش باد شدید در ارومیه


وزش تندباد شدید امروز که دوشنبه به صورت آنی در شهر ارومیه آغاز شد و کمتر از یک ساعت به طول انجامید، موجب بروز خسارت در بخش های مختلف شهری و جان باختن دو کارگر ساختمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، این وزش باد که سرعت آن هنوز اعلام نشده ولی تخمین زده می شود که به حدود 100 کیلومتر بر ساعت یا بیشتر از آن برسد، موجب شکستن درختان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق مرکزی شد.

همچنین بر اثر وزش باد شدید در ارومیه، برخی المان های شهری که در میادین جای گذاری شده بود، به وسط خیابان کشیده شده و موجب بروز اختلال ترافیکی در بسیاری از مناطق شهر شد.

علاوه بر آن، برق برخی مناطق شهری ارومیه به علت وزش تندباد، قطع شده بود که بخش مهمی از آنها وصل شده و بخش های دیگر به ترتیب در حال وصل شدن است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص فوت دو کارگر ساختمانی گفت: بر اثر تندباد و افتادن از بلندی، 2 کارگر ساختمانی در ارومیه جان خود را از دست دادند.

باقر بهرامی با بیان اینکه بر اثر این حادثه یکی از کارگران در دم جان خود را از دست داده بود، اضافه کرد: کارگر دیگر نیز با مداخلات پزشکی و با هدف احیا، توسط مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که البته این فرد نیز جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 2کارگر ساختمانی درپی وزش باد شدید در ارومیه

جان باختن 2کارگر ساختمانی درپی وزش باد شدید در ارومیه