مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-06اقتصادي

حوادث جاده ای محور ایلام - مهران به حداقل میرسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در کیلومتر 56 مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول 180 متر ایجاد می شود که این پل تا اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از تکمیل و زیر بار ترافیک رفتن پل کیلومتر 56 در منطقه کنجانچم تا اربعین سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر 56 محور ایلام- مهران چند نقطه پرحادثه این محور در منطقه کنجانچم حذف می شود.

وی در این خصوص افزود: در کیلومتر 56 مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول 180 متر با هفت دهنه، با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با بهره برداری از این پل بزرگ و مسیر قبل و بعد این پل تا اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین بیان کرد : در کیلومتر 55 نیز دو دستگاه پل مربوط به باند برگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده که طول هرکدام از این دو دستگاه پل 100 متر است با چهار دهنه 25 متری که در مجموع بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، این پل ها با تکمیل قطعه 7 کیلومتری باند برگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم زیر بار ترافیک قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای محور ایلام - مهران به حداقل میرسد

حوادث جاده ای محور ایلام - مهران به حداقل میرسد