مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-06سياسي

شرکت های آلاینده اراک به موارد زیست محیطی توجه کنند


رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک گفت: در صورت عدم توجه شرکت ها و مجموعه های آلاینده به موارد زیست محیطی، یقینا شورای شهر اقدام قانونی می کند و از طریق مراجع قضایی پیگیری های لازم را به عمل خواهد آورد و قطعا برای پیگیری حقوق مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک داود قربانی بعد از ظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه صحن علنی شورای شهر، اظهار کرد: ما در شورای شهر سوگند یاد کرده ایم که مدافع حقوق شهروندان باشیم و این دفاع از حقوق شهروندان فقط محدود به شهرداری نیست، بلکه حوزه کاری شورای شهر بیش از شهرداری است.

وی افزود: هر موضوعی که نگرانی شهروندان را بر می انگیزد بی شک موجب نگرانی نمایندگانشان خواهد بود، خصوصا محیط زیست که همگان شاهدیم گاها میزبان ریزگردهای کشورهای همسایه هستیم چه رسد به حریم یا شهر یا استان های همجوار.

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: بنابراین برخورداری از محیط زیست سالم یکی از حقوق اساسی مردم است و در قانون اساسی نیز به آن پرداخته شده و باید مورد توجه مردم و دستگاه های دولتی باشد.

قربانی بیان کرد: در صورت عدم توجه شرکت ها و مجموعه های آلاینده به موارد زیست محیطی، یقینا شورای شهر اقدام قانونی می کند و از طریق مراجع قضایی پیگیری های لازم را به عمل خواهد آورد و قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های آلاینده اراک به موارد زیست محیطی توجه کنند

شرکت های آلاینده اراک به موارد زیست محیطی توجه کنند