مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-06سياسي

آزادی مادران زندانی غیرعمد طی دهه کرامت در خراسان جنوبی


دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: آزادی مادران زندانی از دیگر برنامه هایی بوده که در استان طی دهه کرامت اجرا و در این هفته نیز با حضور خادمان رضوی دو نفر از مادران زندانی جرائم غیر عمد با کمک های جمع آوری شده از سوی خادمین و خیران آزاد می شوند.

- محمدعلی ابراهیمی، دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: ماه ذی القعده، ماه امام رضا(ع) بوده که ابتدای آن با میلاد حضرت معصومه(س) خواهر امام رضا(ع)، 11 ذی القعده میلاد پربرکت امام رضا(ع) و 23 ذی القعده روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد حضرت معصومه و امام رضا(ع) این دهه به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، تصریح کرد: کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و کریم اهل بیت امام رضا(ع) بوده و کرامت از شاخصه های این خاندان است.

اعزام 3 کاروان از استان به مشهد مقدس دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت ما ایرانیان بوده و به همین سبب در دهه کرامت برنامه های متنوعی برگزار می شود، گفت: دهه کرامت همگام با حضور خادمان امام رضا(ع) در جای جای ایران و همچنین در خراسان جنوبی گرامی داشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی مادران زندانی غیرعمد طی دهه کرامت در خراسان جنوبی

آزادی مادران زندانی غیرعمد طی دهه کرامت در خراسان جنوبی