مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-06فناوري

اطلاعیه مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره حمله سایبری به سامانه شهرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر حملات خرابکارانه به برخی سامانه های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز صورت گرفت که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، - در روز های اخیر حملات خرابکارانه به برخی سامانه های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز صورت گرفت که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیند ها و سامانه ها ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر حملات خرابکارانه به برخی سامانه های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز صورت گرفت که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیند ها و سامانه ها ایجاد شد.

با این حال در حال حاضر برخی از این سامانه ها برای اطمینان بیشتر از پایداری و خدمت رسانی حداکثری به صورت موقت محدود شده است.

به محض اطمینان کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و نهاد های مسئول، این سامانه ها به فرآیند خدمت رسانی به مردم شریف تهران ادامه خواهند داد.

شهروندان عزیز تهرانی در صورت بروز هرگونه اختلال یا مشاهده اشکال در سامانه ها و خدمات شهرداری تهران می توانند با تماس با شماره 137 موارد را گزارش کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره حمله سایبری به سامانه شهرداری

اطلاعیه مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره حمله سایبری به سامانه شهرداری