مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-06سياسي

درخواست 400 دفتر بسیج دانشجویی از قوه قضاییه برای برخورد با مقصران حادثه متروپل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، 400 دفتر بسیج دانشجویی از سراسر کشور در رابطه با مجازات عوامل دخیل در حادثه متروپل از جمله عدم وجود نظارت کافی بر روند ساخت و ساز و ترک فعل مسئولین ذی ربط نامه ای به ریاست قوه قضاییه ارسال کردند.

- 400 دفتر بسیج دانشجویی از سراسر کشور در نامه ای به ریاست قوه قضاییه بر لزوم برخورد قضایی با عوامل دخیل در حادثه متروپل آبادان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، 400 دفتر بسیج دانشجویی از سراسر کشور در رابطه با مجازات عوامل دخیل در حادثه متروپل از جمله عدم وجود نظارت کافی بر روند ساخت و ساز و ترک فعل مسئولین ذی ربط نامه ای به ریاست قوه قضاییه ارسال کردند.

متن نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم همانطور که مستحضر هستید چند صباحی است حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، مردم شریف میهن عزیزمان و علی الخصوص استان خوزستان را عزادار کرده است.

فروریختن ساختمانی که مالک آن چهره ماندگار صنعت ساختمان و کارآفرین نمونه در سطح کشور معرفی شود و ادعای 70 سال سابقه در حوزه ساخت و ساز را داشته باشد، عدم وجود نظارت کافی بر روند ساخت و ساز و به نوعی ترک فعل از سوی مسئولین ذی ربط را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 400 دفتر بسیج دانشجویی از قوه قضاییه برای برخورد با مقصران حادثه متروپل

درخواست 400 دفتر بسیج دانشجویی از قوه قضاییه برای برخورد با مقصران حادثه متروپل