مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:122022-06-06حوادث

متروپل های بالقوه که ممکن است بر سر بیماران آوار شود


بعد از هر زلزله، آتش سوزی، سیل، ریزش ساختمان و حوادثی نظیر آنچه که در متروپل آبادان رخ داد، تازه یادمان می آید که ساختمان هایمان استحکام کافی را ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بعد از ریزش متروپل باز هم بحث ایمنی ساختمان ها داغ شد؛ موضوعی که همواره بعد از بحران های این چنینی برایمان تبدیل به اولویت شده و مدتی بعد بازهم آن را فراموش می کنیم.

درست مانند زمانی که پلاسکو در آتش سوخت و فروریخت، درست مانند زلزله هایی که بیمارستان های تازه ساز را که در آستانه افتتاح بودند، ویران کرد و حالا مانند متروپل که زندگی های زیادی در زیر آوارش مدفون شد.

حالا هم دوباره بحث ایمنی ساختمان های کشور مطرح شده و حتی در تهران نیز اعلام شد که 129 ساختمان در وضعیت ناایمن قرار دارد.

ساختمان هایی که گرچه اسامی شان به طور رسمی اعلام نشده است، اما از گوشه و کنار و از میان اظهارات گذشته برخی از مسئولان می توان فهمید که نام چند بیمارستان و مرکز درمانی هم در میانشان دیده می شود.

موضوعی که عمق یک فاجعه بالقوه را نشان می دهد؛ چراکه بیمارستان هایی که باید در بحران پناه مردم، بیماران و مصدومان باشند، ممکن است درپی کوچکترین حادثه طبیعی یا غیرطبیعی خود به بحرانی نظیر متروپل، پلاسکو یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروپل های بالقوه که ممکن است بر سر بیماران آوار شود

متروپل های بالقوه که ممکن است بر سر بیماران آوار شود