مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-05سياسي

مسؤولان و روحانیت نباید دنبال سهم خواهی و قدرت طلبی باشند


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه نظام اسلامی مسیر خود را با سرعت در حال سپری کردن است و دشمن درصدد است تا حجاب، حکومت و اسلام را از ما بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، آیت الله رضا رمضانی امروز در مراسم استانی بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد و شهید حجت الاسلام و المسلمین سیدیونس رودباری که در مصلی رودبار برگزار شد، اظهار کرد: دین اسلام مانند ادیان دیگر برای این آمده که رحمت الهی به معنای جامع کلمه در جامعه بشری منتشر شود.

  وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) به عنوان رحمتی برای عالمیان معرفی شده اند، گفت: مدیریت پیامبر اکرم (ص) یک مدیریت اخلاقی بوده است که باید تلاش کنیم این اخلاق را اجرایی کنیم.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) به خاطر برجستگی اخلاقی و رفتاری خود توانست در جامعه بشری تاثیرگذار باشد و در مدت 23 سال نبوت ایشان دین اسلام فراگیر شد، افزود: اینکه گفته می شود اسلام دین خشونت است یک نوع تحریف بوده و البته اسلام در برابر مشرکان و خودکامگان جهاد می کند و تاکید قرآن مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان است.

  رمضانی با تاکید بر اینکه امویان و عباسیان از دین برای کسب قدرت استفاده ابزاری کردند نه برای هدایت، بیان کرد: امروزه ماکیاولیست ها از هر ابزاری برای توسعه قدرت استفاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان و روحانیت نباید دنبال سهم خواهی و قدرت طلبی باشند

مسؤولان و روحانیت نباید دنبال سهم خواهی و قدرت طلبی باشند