مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-05ورزشي

چرا مربی خارجی تیم ملی والیبال اخراج شد؟ / پایان خیال خام ایتالیایی در ایزان


درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می کرد تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد او در ایران خواهد داشت؛ - فدراسیون والیبال از محترمانه ترین کلمات درباره خروج توماس توتولو مربی ایتالیایی از کادر فنی تیم ملی والیبال استفاده کرده و اعلام کرده با نظر سرمربی تیم، توتولو از کادر فنی جدا شد .

اما در واقعیت توتولو از تیم اخراج و یا به طور واضحی کنار گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ کنار گذاشته شدن مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال تنها بعد از یک ماه از آغاز فعالیتش و چند روز مانده به آغاز لیگ ملت ها، پیام های واضح و روشنی از تصحیح عملکرد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی دارد.

سه ماه پیش زمانی که بازگشت امیر خوش خبر به تیم ملی والیبال به عنوان سرپرست نهایی شد قریب به اتفاق اهالی والیبال بر خطای استراتژیک بهروز عطایی سرمربی تیم اذعان کردند.

با آمدن خوش خبر بازهم پای مربیان خارجی به تیم ملی باز شد و این بار توماس توتولو که سال قبل در کنار الکنو بدترین نتایج را با والیبال ایران در المپیک گرفت به عنوان دستیار دوم عطایی انتخاب شد.

درگیری میان توتولو و کادر فنی زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می کرد تاثیر و نقشی که فیلیپ بلان در تیم ملی ژاپن دارد او در ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مربی خارجی تیم ملی والیبال اخراج شد؟ / پایان خیال خام ایتالیایی در ایزان

چرا مربی خارجی تیم ملی والیبال اخراج شد؟ / پایان خیال خام ایتالیایی در ایزان