مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 06:472022-06-05سياسي

محقق شدن وعده های سفر استاندار به لنده و کاکان توسط جهاد کشاورزی استان


وعده های سفر استاندار کهکیلویه و بویراحمد به کاکان و لنده که اواخر سال گذشته و اوایل فروردین امسال صورت گرفت توسط جهاد کشاورزی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روزی که به این سمت در دولت سیزدهم منصوب شده بازدید از مناطق مختلف استان را در دستور کار دارد و نقطه قوت بازدیدهای وی پیگیری مصوبات این سفرها تا حصول نتیجه است.

احمدزاده که همواره بر خدمت رسانی به مردم استانش تا آخرین روزی که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد است تاکید دارد روزهای آخر اسفند سال گذشته به کاکان بویراحمد و در دو سه روز اول فروردین هم به لنده سفر کرده و این سفر مصوباتی هم داشت.

با گذشت کمتر از سه ماه حالا سازمان جهاد کشاورزی از تحقق همه وعده های سفر به این مناطق طی بازدید اصحاب رسانه به این مناطق خبر می دهد.

در شهرستان لنده، تسریع در تکمیل پروژه دشت بن، تعمیر پمپاژ دشت ابلش و آبرزگه مهمترین درخواست های مردم بودند.

در همین زمینه، سید علی معتمدی پور، رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر مسئولان ارشد استان قول های به مردم شهرستان لنده داده بودیم که بیش از 120 متر کانال آبیاری اراضی کشاورزی با اعتبار 125 میلیون تومان بود که 90 درصد کار اکنون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق شدن وعده های سفر استاندار به لنده و کاکان توسط جهاد کشاورزی استان

محقق شدن وعده های سفر استاندار به لنده و کاکان توسط جهاد کشاورزی استان