مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 22:372022-06-04سياسي

زمان حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در شهرهای بوشهر اعلام شد+ جدول


به مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید،باصلوات خاصه امام رضا (ع) در فرودگاه استان بوشهر مورد استقبال پرشورمردم و جمعی از مسئولان قرار گرفتند.

- فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر شنبه شب در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان بوشهر اظهار داشت: امسال هم مانند هر سال با حضور کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر به عطر معنویت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) و قدوم خدام حرمش متبرک شد؛ تا قدری دل های تنگمان آرامش گیرد و با هر بار شنیدن صلوت خاصه از صدای دلنواز خدامش، دل ها راهی حرم سلطان عشق شود و به پنجره فولادش گره بخورد.

محبی ادامه داد: برنامه فرهنگی معنوی زیرسایه خورشید نزدیک 15سال است که درکشور اجرا می شود که امسال نیز باتلاش وزحمات عزیزانی که درشبکه جوانان رضوی استان و کانون تخصصی جوانان و نوجوانان رضوی داشتند، این خطه از دیار اسلامی را به عطر معنویت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) و قدوم خدام حرمش متبرک شده برنامه ها با شکوه زائدالوصفی برگزار خواهدشد.

وی افزود: 430 برنامه با حضور دو گروه شمس الشموس و انیس المونس در دو گروه پنج نفری در شمال و جنوب در نقاط مختلف استان، برنامه های متنوعی در تمامی 10 شهرستان با حضور خدام حرم رضوی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در شهرهای بوشهر اعلام شد+ جدول

زمان حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در شهرهای بوشهر اعلام شد+ جدول