مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 11:022022-06-04سياسي

مراسم ارتحال امام راحل در قلعه رییسی برگزار شد/تصاویر


مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در قلعه رییسی برگزار شد.

-     حجت الاسلام سید قوام صادق زاده در این مراسم با بیان اینکه امام یک انسان تحول آفرین بود عنوان کرد: امام نقش یک فرمانده در عملیات و نقش یک رهبر به تمام معنا داشت و در زمان خود تحولات فراوانی آفرید و یک روحیه تحول خواهی داشت و این روحیه از بسیار گذشته دور وجود داشت.

  وی افزود: امام از بسیار دور میدانی وارد تحول خواهی شد اما امام به یک تیم و گروه کار نداشت بلکه هدف امام به حرکت درآوردن تمام امت بود و تحولاتی را به وجود آورد، امام یک تحول تغییر در روحیه ملت به وجود آورد و ملت ایران قبل از امام یک ملت تسلیمی بود و تسلیم بودن و نسبت به زندگی خود اراده نداشتند اما امام به مردم روحیه مطالبه گر داد و سخنان تکان دهنده امام باعث شد تا مردم به مردمی مطالبه گر تبدیل شدند.

  صادق زاده یادآور شد: تحول در نگاه مردم از دیگر تغییراتی بود که امام به وجود آورد، مگر کسی فکر می کرد روزی جمهوری اسلامی بتواند مقابله با آمریکا و اسراییل بیاستد اما امام آن احساس حقارت را به یک ملت جسور تبدیل کرد.

    سخنران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: با حضور امام مردم را وارد صحنه انقلاب کرد و مردم خودشان انتخاب گر شدند و امام حکومت را به مردم واگذار کرد، یک تحول دیگر تحول در مطالبه گرایی مردم بود و اگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ارتحال امام راحل در قلعه رییسی برگزار شد/تصاویر

مراسم ارتحال امام راحل در قلعه رییسی برگزار شد/تصاویر