مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 23:022022-06-03سياسي

اهدای یک واحد مسکونی رایگان به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند


یک واحد مسکونی به خانواده دارای فرزندان 4 قلو در شهر جدید سهند با حضور انیسه خزعلی معاون رییس جمهور در امور بانوان و مدیرعامل شرکت عمران به مناسبت سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا جعفری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم تحویل واحد مسکونی رایگان به خانواده 4 قلوها که همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا(ع) و طی سفر رییس جمهور به استان آذربایجان در شهر جدید سهند این استان برگزار شد، گفت: بر اساس دستور رییس جمهور و تأکید وزیر راه و شهرسازی امروز یک واحد مسکونی رایگان به خانواده دارای 4 فرزند تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از فرزند آوری به خانواده هایی که دارای 4 فرزند باشند یک واحد مسکونی رایگان اعطا می شود.

جعفری با بیان اینکه این نهضت را در سراسر کشور اجرا می کنیم، افزود: بر اساس برنامه ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری تامین مساکن دراین طرح بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق احداث 4 میلیون مسکن که هدف دولت و وزارت راه وشهرسازی است، در راستای قانون جهش مسکن همه تلاش خود را بکار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک واحد مسکونی رایگان به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند

اهدای یک واحد مسکونی رایگان به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند