مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-03اقتصادي

توضیح رییس جایگاه داران درباره شلوغی پمپ بنزین ها


در ایام تعطیل تقاضا برای مصرف بنزین افزایش می یابد و این امری طبیعی است و هیچ ارتباطی به شایعه افزایش قیمت بنزین ندارد و با اعلام رسمی دولت تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اسدالله قلیزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جایگاه های سوخت، اظهار کرد: چند روزی است که شایعاتی مربوط به ایجاد برخی تغییرات در سهمیه کارتهای سوخت، تغییر قیمت پرمصرفها یا جمع آوری فوری کارتهای آزاد جایگاه ها مطرح است که ارتباطی با شلوغی جایگاه های سوخت ندارد و اینکه در ایام تعطیلات به دلیل افزایش سفر، تقاضا برای مصرف بنزین وجود داشته باشد امری بدیهی است.

وی ادامه داد: جایگاه داران در طی سالیان ظهور این شغل در ایران هیچ نقشی در قیمت گذاری سوخت نداشتند و طبق قرارداد فی مابین با دولت هر فراورده نفتی یا سی ان جی را با نرخ مصوب دولتی به مردم عرضه کرده اند و هم اکنون نیز نرخها از طریق کارتهای سوخت و سامانه هوشمند سوخت روی صفحه نمایشگر مشخص می شود و مردم پرداخت بهای سوخت را انجام می دهند و هرکسی که بگوید جایگاه داران راسا می توانند قیمت بنزین را تغییر دهند و با نرخ جدید، سوخت به مردم بفروشند ناآگاه است.

وی تاکید کرد: پاسخ به سوالاتی در خصوص تغییرات در واریز سهمیه بنزین به کارتها بر عهده مسئولین شرکت های تابعه وزارت نفت است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس جایگاه داران درباره شلوغی پمپ بنزین ها

توضیح رییس جایگاه داران درباره شلوغی پمپ بنزین ها