مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-03سياسي

تفاوت مردم مظلوم یمن با «چشم آبی ها» از دیدگاه غربی ها/امام به ایران عزت بخشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به روز 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی اظهار کرد: پیرامون شخصیت حضرت امام هر چه بگوییم کم گفته ایم زبان و قلم و بیان قاصر از بیان شخصیت آن عالم برجسته است.

وی در ادامه گفت: همه ما از مکتب حضرت امام درس می گیریم مکتبی که به ما مبارزه در مقابل ظلم را آموخت در احادیث فراوانی شخصیت بزرگان دین را تبیین کرده اند که امام خمینی یکی از مصادیق بارز چنین شخصیت هایی است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به انحراف و ظلم و ستمی که در دوره پهلوی در کشور ایجاد شده بود یادآور شد: فضای فحشا و فساد را راه اندازی کرده بودند ارزش های دینی مثل حجاب و نماز سرکوب شده بود اگر کسی اهل دین و دینداری بود مورد غضب واقع می شد و در کل ارزش های اسلامی را سرکوب می کردند که هنوز آثار بدحجابی و ولنگاری از دوران طاغوت باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در دوران قاجار و قبل از قاجار زنان برهنگی نداشتند، یادآور شد: اما در دوره پهلوی به اجبار حجاب را کنار زدند و انحراف در کشور اسلامی ایجاد شد.

حسینی با بیان اینکه دامان حکومت پهلوی ناپاک بود و پادشاهان آن ها خودشان افراد منحرف بودند گفت: یک عالم واصل و دیندار و متدین به مبارزه برخاست با کمک مردم پهلوی ها را کنار زد حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت مردم مظلوم یمن با «چشم آبی ها» از دیدگاه غربی ها/امام به ایران عزت بخشید

تفاوت مردم مظلوم یمن با «چشم آبی ها» از دیدگاه غربی ها/امام به ایران عزت بخشید