مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-03بين الملل

تحقیقات درباره سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری ریاض در شرکت داماد ترامپ


کمیته مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتی را درباره سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری عربستان سعودی در شرکت خصوصی داماد و مشاور سابق دونالد ترامپ آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال تحقیق درباره سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری دولت عربستان سعودی در شرکت جارد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در زمان حضور وی در کاخ سفید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، کارولین مالونی نماینده دموکرات نیویورک که رهبری کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان را برعهده دارد، روز پنجشنبه در نامه ای گفت: کمیته نظارت و اصلاحات در حال بررسی است که آیا شما (کوشنر) به طور نامناسبی با استفاده از موقعیت دولتی خود معامله کرده اید تا میلیاردها دلار از دولت عربستان سعودی به دست آورید و آیا منافع مالی شخصی شما به طور نادرست بر سیاست خارجی ایالات متحده در دوران مدیریت پدر همسرتان تأثیر گذاشته است یا خیر.

  وی در این نامه که برای کوشنر ارسال کرد، اسنادی را در مورد سرمایه گذاری در شرکتش A Fin Management LLC (Affinity) درخواست کرد.

سخنگوی کوشنر به روزنامه نیویورک تایمز گفت که او همه دستورالعمل های قانونی و اخلاقی را چه در طول خدمت و چه پس از خدمت دولتی خود رعایت کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات درباره سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری ریاض در شرکت داماد ترامپ

تحقیقات درباره سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری ریاض در شرکت داماد ترامپ