مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 02:372022-06-02ورزشي

دختر زنجانی قهرمان «مچ اندازی» کشور شد


نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز دختر برگزار شد که دختر زنجانی در رشته «مچ اندازی» قهرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز دختر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رویداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت به میزبانی باشگاه شاهین تهران در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ و رده سنی 15 تا 19 سال برگزار شد.

 تیم زنجان به سرپرستی شهلا قهرمانی و با حضور عسل ایده لویی در رشته پاورلیفتینگ ، شکیبا نوروزی در رشته مچ اندازی و پرنیا پیری در رشته فیتنس چلنج به عنوان نمایندگان استان در این رقابت ها حضور داشت.

در پایان رقابت ها نفرات برتر در رشته های مختلف معرفی شدند که در رشته مچ اندازی دسته 60+ کیلوگرم شکیبا نوروزی از  زنجان مقام اول را از آن خود کرد.

 علی شهبازی رییس هیأت بدنسازی استان زنجان ضمن تبریک موفقیت کسب شده گفت: این موفقیت ورزشکاران زنجانی را یک گام دیگر به هدفشان نزدیک تر کرد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزار ی این جشنواره ها گفت: قطعا برگزاری این جشنواره ها و مسابقات باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان دختران نوجوان و جوان ورزشکار خواهد شد و در شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر زنجانی قهرمان «مچ اندازی» کشور شد

دختر زنجانی قهرمان «مچ اندازی» کشور شد