مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 19:422022-06-02ورزشي

هاکی روی یخ ایران به دیویژن سه جهان صعود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاوه صدقی ضمن تایید این مطلب گفت: امشب در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه دو تیم آیس باکس و ام دات آر که هر دو تیم از ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان تشکیل شده مطلع شدیم اعضای کنگره جهانی این رشته در فنلاند تصمیمی گرفته اند .

- سرمربی تیم نایب قهرمان دیویژن چهار جهان یادآور شد: اعضای کنگره جهانی هاکی روی یخ که در حاشیه مسابقات جهانی تشکیل جلسه داده بودند با ملاک قرار دادن عملکرد مثبت ملی پوشان کشورمان در اولین حضور جهانی خود در قرقیزستان که به کسب عنوان نایب قهرمانی ویژن چهار ختم شده بود این تصمیم بزرگ را برای تیم ایران گرفتند.

صدقی ضمن تبریک این افتخار بزرگ به ورزش دوستان ایران اظهار داشت: بدین ترتیب اعضای تیم ملی کشورمان در رقابتهای سال 2023 جهان که به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد در دیویژن 3 به مصاف تیمهای قدرتمندی نظیر قرقیزستان، بوسنی خواهد رفت.

وی ادامه داد: هاکی روی یخ ایران برای حفظ این اتفاق بزرگ و این جایگاه ارزشمند نیازمند حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می باشد تا ورزشکاران شایسته ایرانی بتوانند با تامین تجهیزات مورد نیاز ، تشکیل اردوهای منظم داخلی و برون مرزی و همچنین انجام دیدارهای تدارکاتی ضمن حفظ جایگاه خود در دیویژن سه ، نیم نگاهی نیز به صعود به دیویژن بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاکی روی یخ ایران به دیویژن سه جهان صعود کرد

هاکی روی یخ ایران به دیویژن سه جهان صعود کرد