مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-02اقتصادي

اعلام آخرین وضعیت ناحیه صنعتی رومشکان/ تامین آب مهمترین مشکل طرح است


رییس سازمان صمت لرستان تامین آب را مهمترین مشکل شهرک صنعتی رومشکان عنوان و تصریح کرد: حداقل سه لیتر بر ثانیه آب نیاز است تا شهرک به سرمایه گذار واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رومشکان، بهمن جعفری عصر امروز در شورای اداری شهرستان رومشکان، اظهار کرد: ایجاد ناحیه صنعتی رومشکان به دلیل داشتن معارض چند سال متوقف بود.

وی خاطرنشان کرد: جهت تسریع در بهره برداری از این مجموعه بر اساس مصوبه سفر ریاست جمهوری، اعتبارات 52 میلیارد تومانی برای آن پیش بینی شد که تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون آن محقق شده و پیمانکار مشخص و عملیات خاکی نیز آن شروع شده است.

رییس سازمان صمت لرستان تامین آب را مهمترین مشکل شهرک صنعتی رومشکان عنوان و تصریح کرد: حداقل سه لیتر بر ثانیه آب نیاز است تا به سرمایه گذار واگذار شود.

جعفری با بیان اینکه آمادگی این را داریم که معدن شن و ماسه در شهر چغابل را واگذار کنیم، افزود: پروانه اکتشاف در صورت تامین مکان در اسرع وقت صادر خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تولید پودر مکرونیزه پوشش دار رومشکان خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون برای این پروژه 15 میلیارد مصوب کرده که تاکنون 2 میلیارد آن پرداخت شده و طبق برنامه زمان بندی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت ناحیه صنعتی رومشکان/ تامین آب مهمترین مشکل طرح است

اعلام آخرین وضعیت ناحیه صنعتی رومشکان/ تامین آب مهمترین مشکل طرح است