مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-02سياسي

سیره زندگی امام راحل(ره) در دانشگاه ها تدریس شود/برپایی عدالت مهم ترین هدف انقلاب


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید سیره زندگی و وصیت نامه امام راحل(ره) در دانشگاه های کشور تدریس شود، گفت: استکبار در تلاش است تا سیره زندگی امام راحل(ره) که همان زندگی ایرانی اسلامی است را در بین جوانان کمرنگ جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی ظهر امروز در مراسم ارتحال امام راحل(ره) و سالگرد روحانی شهید حضرت آیت الله احسانبخش در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) علمدار مبارزه با مستکبرین در جهان است، اظهار کرد: امام راحل(ره) یکی از پرورش یافتگان مکتب سید الشهدا(ع) بوده و در انجام همه امور نخست پروردگار را در نظر می گرفت.

وی با اشاره به نقش امام راحل(ره) در تغییر بنیان های سیاسی در جهان بین الملل گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر باورهای الهی خود در عرصه های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی تحولی اساسی ایجاد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر تأثیرپذیری امام راحل(ره) در تغییر نقشه راه دشمن به منظور نابودی جمهوری اسلامی بیان کرد: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی استکبار در تلاش برای نابودی این نظام مقدس بوده است ولی امام(ره) با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج درس محکمی با استکبار جهانی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره زندگی امام راحل(ره) در دانشگاه ها تدریس شود/برپایی عدالت مهم ترین هدف انقلاب

سیره زندگی امام راحل(ره) در دانشگاه ها تدریس شود/برپایی عدالت مهم ترین هدف انقلاب