مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-02سياسي

پیام فراجا به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام 15خرداد


فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمه الله علیه) را تسلیت گفت و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمه الله علیه) را تسلیت گفت و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشت.

در پیام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب(رضوان الله تعالی علیه) و گرامی داشت سالروز قیام 15 خرداد آمده است: سی و سه سال است که غم فقدان معمار کبیر انقلاب اسلامی همچنان بر دل هایمان سنگینی می کند اما آنچه پایدار است اندیشه های نو و آینده نگری عمیق ایشان است که پس از گذشت سال ها از پروازش به ملکوت اعلی هم اکنون شاهد ظهور و بروز دوراندیشی های شان در سطح جهانی هستیم.

ملت شریف ایران اسلامی در فراغ محبوب خود و رهبر حکیم و فرزانه صاحب ماتم و عزا شد این در حالی است که در سوگ جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، زعامت و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی درد و آلام مردم را تسکین بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فراجا به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام 15خرداد

پیام فراجا به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام 15خرداد