مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-02حوادث

واکنش پلیس به اطلاعیه شهرداری تهران درباره تخریب ساختمانی در گلابدره


در حال حاضر اکثر واحدها واگذار و فروخته شده و ساکن هستند که با هرگونه حادثه غیر مترقبه ای امکان ریزش و سانحه برای ساکنان آن وجود دارد.

- در حال حاضر اکثر واحدها واگذار و فروخته شده و ساکن هستند که با هرگونه حادثه غیر مترقبه ای امکان ریزش و سانحه برای ساکنان آن وجود دارد.

پلیس پایتخت به اطلاعیه شهرداری منطقه یک تهران درباره عدم همکاری پلیس در تخریب ساختمان گلابدره واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه، 11 خردادماه، شهرداری منطقه یک تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساختمان معروف به سنگ دوقلوی محله گلابدره با 2 هزار و 500 متر مربع خلاف دارای رأی قطعی کمیسیون ماده صد است و شهرداری منطقه یک و دادستانی آماده اعمال رأی و تخریب هستند ولی نیروی انتظامی همکاری نمی کند.

ملک فوق فاقد هرگونه مجوز بوده و هیچگونه استحکام بنا و نظارت ناظر نیز ندارد و دارای رأی قطعی کمیسیون ماده صد به شماره رای 1400030159 مورخ 27 تیر 1400 است.

(متن کامل خبر را اینجا بخوانید) این اطلاعیه واکنش سرکلانتر شمال پلیس پایتخت را که ملک مذکور در حوزه استحفاظی آن واقع شده درپی داشت.

سرکلانتر شمال تهران نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس همواره بر همکاری و هم آفرینی در راستای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم اهتمام دارد و نیروی انتظامی همواره آمادگی هرگونه همکاری با سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به اطلاعیه شهرداری تهران درباره تخریب ساختمانی در گلابدره

واکنش پلیس به اطلاعیه شهرداری تهران درباره تخریب ساختمانی در گلابدره