مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-02سياسي

32 پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید


وزیر جهاد کشاورزی به صورت همزمان 32 پروژه بخش کشاورزی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید جواد ساداتی نژاد که پنجشنبه در معیت رییس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، به صورت همزمان 32 پروژه بخش کشاورزی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرد.

این طرح های کشاورزی با سرمایه گذاری کل سه هزار و 120میلیارد ریال در استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که بهره برداری از دو پروژه بزرگ در حوزه آب و خاک شامل سامانه های نوین آبیاری و شبکه های فرعی آبیاری در سطح دو هزار و 700 هکتار با سرمایه گذاری کل 900 میلیارد ریال و تثبیت اشتغال 1730 از مهمترین آنهاست.

در حوزه باغبانی نیز هفت پروژه گلخانه ای در شهرستان های اهر، مرند و اسکو با سرمایه گذاری 52 میلیارد ریال بهره برداری شده و عملیات اجرایی دو واحد گلخانه شیشه ای نیز در شهرستان هریس جمعاً به مساحت 31 هکتار و با اشتغال 22 نفر آغاز شد.

در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی نیز از پنج کارخانه تولید رب، کنسروهای غیرگوشتی، خوراک دام، بسته بندی گوشت و کشتارگاه بزرگ دام جمعاً با ظرفیت سالانه بیش از 70 هزار تن و سرمایه گذاری یک هزار و390 میلیارد ریال و با اشتغال 380 نفر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

32 پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید