مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-02سياسي

صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی مانع پرداخت یارانه نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حسن بابایی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک نهاوند، جمعی از مردم و سردفتران شهرستان در محل کانون شهید باهنر اظهار کرد: بعضی از زارعان عنوان می کنند اگر ما برای املاک زراعی خود سند مالکیت بگیریم این مساله باعث می شود که یارانه به ما تعلق نگیرد در حالی که این تصور درست نیست.

وی با بیان اینکه صدور اسناد کشاورزی در اولویت برنامه های کاری ما قرار دارد افزود: با توجه به اینکه خیلی از پرونده ها و دعاوی ما بخاطر نداشتن سندهای تک برگ مالکیت کشاوزران است صدور سند مالکیت را در اولویت قرار داده ایم زیرا این مساله باعث کاهش پرونده های کیفری خواهد شد.

معاون قوه قضاییه افزود: صدور اسناد مالکیت در راستای شناسایی و تثبیت املاک است و باعث خواهد شد کشاورزان بتوانند از مزایای آن مانند دریافت وام بهره مند شوند.

نقشه برداری رایگان برای افرادی که توان پرداخت هزینه ندارند وی افزود: در بحث نقشه برداری نیز چنانچه کسی توان پرداخت هزینه نقشه راه نداشته باشد، نقشه برداران سازمان به صورت رایگان در این زمینه اقدام می کنند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست رییس قوه قضاییه گفت: در دوران ریاست حجت الاسلام اژه ای بر دستگاه قضا بحث تحول و کارآمدی قضایی و جلب رضایت مردم مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی مانع پرداخت یارانه نیست

صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی مانع پرداخت یارانه نیست