مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-02اقتصادي

استاندار: یزد، آماده میزبانی از رویدادهای بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مهران فاطمی در جریان دیدار با  مهدی صفری با بیان این که در استان یزد بیش از سه هزار و 700 واحد تولیدی فعالیت می کنند، اظهار کرد: در این استان قریب به هزار و 400 قلم کالا تولید می شود که علاوه بر تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود.

وی در ادامه به تبیین ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه کشاورزی و صادرات برخی از محصولات گلخانه ای پرداخت و افزود: با وجود قرار گیری استان یزد در اقلیم کویری، از نظر تولید محصولات کشاورزی گلخانه ای جایگاه ویژه ای را در کشور به خود اختصاص داده است.

استاندار یزد گردشگری را یکی از ظرفیت های بی بدیل استان یزد دانست و گفت: استان یزد یکی از اضلاع مثلث گردشگری ایران بوده و شهر یزد تنها شهر ثبتی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو است و آمادگی میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد.

فاطمی در ادامه از برنامه های ویژه استان یزد برای روز 18 تیرماه؛ سالروز ثبت جهانی یزد خبرداد و از معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشور برای حضور در این برنامه ها دعوت کرد.

در ادامه این دیدار صفری؛ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشور با اشاره به ضرورت شناسایی و معرفی دقیق ظرفیت های استان برای شناسایی بازارهای هدف و برنامه ریزی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: یزد، آماده میزبانی از رویدادهای بین المللی است

استاندار: یزد، آماده میزبانی از رویدادهای بین المللی است