مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 07:372022-06-02سياسي

سنندج آمادگی همکاری در برگزاری همایش منطقه ای وحدت دارد


شهردار سنندج عمق بخشی شهردار سنندج عمق بخشی به وحدت و ایجاد گفتمان جدید را لازمه تقویت وحدت دانست و از آمادگی شهرداری برای کمک به برگزاری این همایش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در دیدار با معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در دفتر شهردار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان الگوی کامل و جامع وحدت است و برای برگزاری اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم متدین، فرهنگی و متمدن استان کردستان در طول تاریخ به لحاظ دینداری و اعتقادات مذهبی سرآمد بوده و وحدت شیعه و سنی در این استان الگوی کاملی برای ایران است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در سفر تاریخی شان به کردستان گریزی زد و افزود: حضرت آقا فرمودند شما نگاه کنید ببینید ان کسانی که می خواهند وحدت ملت ایران را به هم بزنند چه کسانی هستند؟ بدانید که اینها عوامل دشمن اند؛ یا خودشان از متن دشمن دارند حرف می زنند، یا سرانگشت دشمن.

اند؛ بروبرگرد ندارد.

آن کسی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد و به بهانه مذهب، می خواهد وحدت ملی را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج آمادگی همکاری در برگزاری همایش منطقه ای وحدت دارد

سنندج آمادگی همکاری در برگزاری همایش منطقه ای وحدت دارد