مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 20:522022-06-01فرهنگي

عکاس خبرگزاری فارس، عنوان برگزیده یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی را کسب کرد


عکاس خبرگزاری فارس، عنوان برگزیده بخش جنبی یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی را با موضوع اسب اصیل ترکمن کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پس از داوری 34 اثر راه یافته به مرحله نهایی از میان هزار و 111 اثر رسیده به دبیرخانه از سوی هیئت داوران متشکل از جلال شمس آذران ، صادق سوری و منصوره معتمدی ، 11 اثر از بخش های حرفه ای، یادگاری، دلتنگی و مجموعه در فهرست آثار برگزیده  قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، امیر عنایتی از خراسان رضوی در بخش حرفه ای توانست رتبه نخست را از آن خود کند و احمد تاجی از چهارمحال و بختیاری  و علی ابک از سمنان نیز به ترتیب توانستند رتبه های دوم و سوم بخش حرفه ای را به دست آورند.

بر اساس این گزارش، در بخش یادگاری خانوادگی در حرم امام رضا (ع) نیز علی خوانین از فارس، جواد رضایی سالانقوچ از خراسان رضوی و مهدی ایمانی از آذربایجان شرقی موفق شدند تا در فهرست برگزیدگان این بخش قرار بگیرند.

لازم به ذکر است، محمد حسن صلواتی و مهدی وقاری شورچه هر دو از خراسان رضوی و طاهره رخ بخش زمین ، از فارس از نگاه هیئت داوران به عنوان برگزیدگان بخش دلتنگی جشنواره انتخاب شدند.

در بخش مجموعه نیز فائزه کابلی کفشگیری از گلستان توانست به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شود و حمید سبحانی   از خراسان رضوی نیز در بخش حرفه ای و در قالب مولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس خبرگزاری فارس، عنوان برگزیده یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی را کسب کرد

عکاس خبرگزاری فارس، عنوان برگزیده یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی را کسب کرد