مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 20:222022-06-01سياسي

واکنش به فیلم عنکبوت مقدس/ اهانت به باور های دینی ملت سخیف ترین نوع مبارزه است


جامعه­ مدرسین حوزه­ علمیه قم در بیانیه ای درباره فیلم عنکبوت مقدس تاکید کرد: اهانت به باور های دینی یک ملت و ستیز ناجوانمردانه با هویت فرهنگ دوست ترین و اخلاق مدار ترین مردم دنیا، -   سخیف ترین نوع مبارزه است.

متن بیانیه جامعه­ مدرسین حوزه­ علمیه قم به شرح زیر است: بسم اللّه الرحمن الرحیم در شجره نامه فرهنگی و نسب نامه­ی تاریخی ملت ایران، دین و ارزش های اخلاقی از جایگاه بسیار والا و بالایی برخوردار است.

در حقیقت عنصر اصلی هویت ایرانی ما دین­داری و تعبّد به معارف اسلامی است و این هویت، قدرت نرم ما در مواجهه با تهدیدات سخت و نرم دشمن بوده است.

جبهه معارض انقلاب اسلامی و دشمنان قسم خورده ما در اردوگاه ابتذال و جهالت فکری غرب، سالهاست در تلاش اند با یک جنگ نرم پیچیده، استحکامات ایمانی ملت ایران را مورد هجمه قرار دهند.

در این میان برخی مدعیان هنرمندی و عناصر غرق شده درگرداب اندیشه شیطانی غرب نیز متأسفانه پیاده نظام این حرکت موریانه وار شده اند.

جای سوال دارد که چرا برخی فعالین عرصه هنر به تکریم آثار ضداسلامی و ضد انسانی پرداخته و در تأیید و تمجید از آنان از یکدیگر سبقت می­جویند؟! آن­چه اخیرا در یک دورهمی به اصطلاح فرهنگی، اما به واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشور های منحط غربی به وقوع پیوست؛ گوشه ای از موج گسترده رفتار های اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به فیلم عنکبوت مقدس/ اهانت به باور های دینی ملت سخیف ترین نوع مبارزه است

واکنش به فیلم عنکبوت مقدس/ اهانت به باور های دینی ملت سخیف ترین نوع مبارزه است